Online megrendelő

Nem működik rendesen a kávéfőződ?


Folyik belőle a víz, hangosan/egyáltalán nem darál, kattog és nem főzi le a kávét vagy villog a LED? Ha a válasz igen, akkor kattints a gombra, mert tudunk segíteni, hogy ismét érezhesd a friss kávéd illatát!

Kattints a megoldáshoz!

Segítünk!


Mivel a célunk az, hogy mihamarabb újra kávézhass, ezért megpróbálunk először távolról segíteni . Ha egyszerűbb a probléma, akkor elmondjuk telefonon vagy megmutatjuk hogyan tudod otthon megoldani . Ha kiderül, hogy nagyobb a gond, akkor segítünk megtalálni a legközelebbi kávégép szervizt.

Hívj bennünket! Kattints az egyszerűbb
problémák böngészéséhez!

Válaszd ki mi a gond a kávéfőződdel!


Nem habosítja a tejet

Szennyeződés kerülhetett a habosító egységbe. A csövet érdemes minden használat után letörölni és hetente egyszer zsíroldóba áztatni.


Nem elég krémes a kávém

A kávé keveréked nem frissenpörkölt vagy az őrlésfinomsága nem megfelelő.


Sok ideig fűt fel és kevés víz jön ki a gőzölő csövön

A készülék elvízkövesedett. A vízkőtelenítést érdemes 3 havonta ismételni, így hosszan megőrizheted kávégéped épségét.


Nehezen vagy egyáltalán nem folyik ki a kávé

Vagy túl sok vagy nagyon finom szemű a kávéőrlemény


Nem tudom kivenni a központi egységet

A központi egység nincs megfelelő pozícióban.


Villog a vízhiányt jelző LED

A gépnek légtelenítésre van szüksége a további működéshez.


Vízkőtelenítést követően még mindig villog a LED

A vízkőtelenítés folyamat nem fejeződött be megfelelően.


Egyik sem a felsoroltak közül

Nem találom a listában az én problémámat!


Mit tegyek?

Nem találod a probléma megoldását?


Böngészd át a gyakran ismételt kérdéseinket, hívj minket vagy hozd be a legközelebbi szervizbe a kávégépedet!

Szeretném felvenni
veletek a kapcsolatot!
Gyakran Ismételt
Kérdések

Lépj velünk kapcsolatba Budapesten!


Központi kávégép szervizünk és átvevőpontunk Budapesten található

Központi szerviz elérhetősége

Cím: 1046 Budapest, Kiss Ernő u. 3/a.
P+P Kereskedőház - II/218.

Telefonszám:
+36 1 477 70 20;
+36 1 477 70 27;
+36 1 477 70 28

E-mail:szerviz@saeco.hu

Nyitvatartás: H-P 8:00-15:30

Szerviz átvevő megszűnt

1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 4-8.

Figyelem!

Átvevőpontunk 2019 január 1-től megszűnt.

Magyarországi partner szervizeink


Szervizelhető kávégépek


Gyakran ismételt kérdések


Melyik márkák azok, melyeket javítunk?

  • Saeco
  • Philips-Saeco
  • Gaggia
  • Lelit
  • Handpresso
  • Sage
  • La Pavoni
  • Spidem
  • Delonghi

Továbbá a kávégépeken kívül foglalkozunk még a Valera és a Polti termékeinek javításával is!


Garancia idő és hosszabbított garancia – Miért kell, egyes hibaelhárításokért fizetni a szervizekben a garancia idő alatt is?

A gyártók és forgalmazók külön garanciajegyet biztosítanak a készülékeikhez. Minden garanciajegynek tartalmaznia kell a garanciavállalás feltételeit. Mint ahogyan a biztosítók is csak bizonyos feltételek mellett fizetnek a biztosítási káresemények után, a kávégép gyártók is (a hatályos jogszabályok figyelembevételével) megszabják, hogy milyen hibák elhárítása tartozik a garanciavállalás körébe.
A garancia a gyárilag beépített hibás alkatrészek kijavítására vonatkozik. A természetes kopásból, rongálásból, vízkővesedésből (kávéfőző gépek és gőztisztítók esetében), karbantartás kimaradásából adódó hibákra nem vonatkozik. Az ilyen hibákból adódó javítások a garancia időn belül sem tartoznak a garanciális hibák közé.
Cégünk minden általa importált készülékekre, háztartási felhasználás mellett maximum 2 év garanciát biztosítunk. Cégek (közületek) számára vásárolt készülékek nem esnek a háztartási felhasználás elbírálása alá, azokra egy év garanciát vállalunk. A termékek értékesítésekor a garancialevélben (Cady-Trade által kiállított saját garanciajegyén) feltüntetjük a vállalási határidőt is. Az abban feltüntetett határidő a mérvadó a garanciális időszak tekintetében.
Az általunk biztosított garancia időn túli, meghosszabbított garancia vásárlás esetén, a javítások költségeit a Vásárlóknak a plusz garanciát értékesítő céggel kell, hogy rendezze, akitől az említett garanciát vásárolta. Azok garanciavállalási feltételeit nem ismerjük.


Miért jelez a zaccfiók telítettségét jelző fény? – Alig van egy-két pogácsa a fiókban, de a készülék mégis jelez, hogy ürítsük a fiókot.

Az automata készülékek zaccfiók telítettségét figyelő rendszerei a zacc számlálásán alapulnak. A készülékek kizárólag bekapcsolt állapotban érzékelik, ha kihúzták a zaccfiókot. Amennyiben a zaccfiók ürítésére a készülék kikapcsolt állapotában kerül sor, azt a rendszer nem érzékeli. Ilyen esetben a készülék memóriájában a kikapcsolás előtti pillanat zaccpogácsa mennyisége rögzül. Ismételt bekapcsoláskor onnan indul a továbbszámlálás. Tehát, lehet hogy a fiók üres, de amikor újra bekapcsolják a készüléket, az ellenőrző rendszer szerint van benne néhány pogácsa. Amikor a számláló eléri a beállított határértéket, a rendszer jelez. A számláló úgy nullázható, hogy a kijelzést követően ürítik a fiókot (kihúzzák a helyéről és legalább 10 másodperc elteltével helyezik vissza). Mindezt csak bekapcsolt készülék állapotban!


Miért kattog a KPE (központi egység) és miért szórja a készülék a kávét?

Az automata készülékek központi egysége egy mechanikus szerkezet, amely a kávé őrleményt pogácsává formálja. Általában a kávébefogadó képessége 8-9,5 gr kávé között mozog. Ezt a kávémennyiséget tudja optimálisra tömöríteni. A mozgó alkatrészek egymáson történő súrlódását kenőanyaggal kell csökkenteni. A jobban súrlódó elemek akadályozzák a szerkezet normális működését. Ilyenkor nem ürül ki teljes egészében az előző kávépogácsa és az új őrleménnyel összességében több kávé kerül a KPE hengerbe, amit nagyobb erőfeszítések árán tud a rendszer tömöríteni. A KPE-t fogaskerék rendszer mozgatja. Ha az akadályoztatva van, átugorhatnak a fogaskerék fogak és ez adja a kattogó hangot. Ez a jelenség a készülék meghibásodáshoz vezet. Amennyiben túl sok őrlemény kerül a hengerbe, a tölcsér alsó széle a felesleget „lehúzza” és a KPE körül szórja szét. Innen a lefőzetlen őrlemény a KPE körül. Úgy tudja elkerülni ezt a jelenséget, ha a kezelési utasítás szerint rendszeresen karbantartja a KPE-t. Elmossa és időnként megkeni a forgalmazónál vásárolható élelmiszeripari kenőanyaggal.


Mikor vízkőtelenítsük a kávéfőzőnket? - Miért nem garanciális hibaelhárítás a vízkőtelenítés?

Hazánkban magas a hálózati víz Ca+ és Mg+ ion tartalma (többek között ezek az ionok adják a vízkeménységet). Ennek eredménye, hogy azon készülékek vízrendszerében, amelyek 60 Co-ra vagy annál magasabb hőfokra melegítik az ilyen vizet, felgyorsul a vízkőkirakodást. Az pedig, előbb vagy utóbb, a rendszer dugulásához vezet. A vízkeménység a földrajzi helyzettel változik, nem egységes érték. Ennek okán nincs egzakt kiindulási érték, ami alapján a készülékek működését vezérlő szoftverek jeleznék, hogy mikor kell vízkőteleníteni egy készüléket. Azok ugyanis nem közvetlenül a rendszeren átfolyó víz keménységét mérik, hanem az átfolyt víz mennyiségéből következtetnek arra, hogy a rendszer vízköves lehet vagy sem. Az automata kávéfőzők esetében a vezérlő szoftver lehetőséget biztosít a felhasznált víz keménységének beállítására. Lágyabb víz esetében több víz átfolyása után jelez a rendszer. Hazánkban ezt a beállítást javasolt a 4 (legkeményebb víz) értékre állítani. A vezérlő szoftverben, az ehhez társított literszám elérése esetén a rendszer jelzést küld a felhasználónak, hogy vízkőtelenítsen. Ez az érték általában 60 liter körül van (a legkeményebb víz beállítása esetén). Logikus, hogy ugyanazon vízmennyiség átfolyása mellett, a magas vízkeménységű vízből sokkal több vízkő rakodik ki, mint a lágyabból. Ezért fontos, hogy a készülék belső vízrendszerébe ne kerüljön magas vízkeménységű víz. A nagyon kemény víz esetében, az említett értékek elérésekor már vastag vízkőréteg képződhet a készülékek vízrendszerén belül, melyet az átmosásos vízkőtelenítési eljárásokkal nem lehet eltávolítani.
Ezt a problémát a gyártók úgy hidalják át, hogy olyan helyeken, ahol a vízkeménysége meghaladja a 15 dH (német keménység) –t vízlágyító használatát javasolják. Ezzel a módszerrel biztosítható, hogy a magas keménységű víz, a lágyítón átfolyva lágyul, a keménységi értéke 10 dH alá esik. Az ilyen víz esetében kb.60 liter víz átfolyása esetén, a rendszeren belül kirakodó vízkőréteg átmosásos vízkőtelenítéssel eltávolítható.
A vízkövesedés ellen igazán hatékonyan úgy védekezhetünk, ha lágyítót is használunk és rendszeresen vízkőtelenítünk.
Minden kávéfőző gép gyártó a kezelési utasításaiban kihangsúlyozza, hogy a vízkövesedésből adódó hibák nem tartoznak a garanciális hibák közé. A vízkő ugyanis nem kerül beépítésre a készülékbe a gyártás folyamán. Az kizárólag a használat során, utólag kerülhet a rendszerbe. Lágyabb vizes területeken később, kemény vizes környezetben hamarabb.


Ha a szervizben elvégezték a vízkőtelenítést, miért jelez ki rövid használat után a készülék, hogy vízkőtelenítsük?

A szervizben a látható vízkőlerakódásokból és az esetlege rendszeren belüli dugulásokból diagnosztizálják az elvízkövesedést. A vízkő látható nyomokat hagy a víztartályban, közvetlenül alatta, a KPE körül és vízrendszeri dugulást okoz. Ilyen állapotban függetlenül attól, hogy a készülék jelzi a vízkőtelenítés szükségességét vagy sem, a technikusok elvégzik a vízkőtelenítést. Nem a figyelmeztető jelzés alapján, hanem a fellépő hiba elhárítása okán. Ilyenkor az automatikus üzenetet nem megvárva végzik a vízkőtelenítést. Az üzenet viszont csak akkor nullázható (indítható újra a számláló), ha a kijelzés megtörtént. Ez azt eredményezi, hogy a szervizben elvégzett hibaelhárítás (vízkőtelenítés) ellenére, néhány liter víz átfolyását követően (pl. otthoni használat) megjelenik a figyelmeztető üzenet. Ilyen esetben, vagy vízkőoldóval vagy anélkül, le kell futtatni egy vízkőtelenítési ciklust és így nullázhatják a számlálót. Azt hogy a szerviz elvégezte-e a vízkőtelenítést, maga a működő készülék tanúskodik.


Csak az egyik kifolyón folyik ki a kávéital. Miért?

A kávéban található olajok és zsírok a kifolyásuk környezetében nyomokat hagynak. Az említett anyagok kirakodnak és idővel felgyülemlenek az érintett felületeken. Ezzel akár dugulást is okoznak a kifolyónyílásban. Az automata készülékek bekapcsoláskor és a kikapcsoláskor is (ha működésük közben kávét is készítettek, nem csak forró vizet adagoltak teakészítéshez) kiöblítik a fejet. Átengednek rajta egy öblítő forró víz mennyiséget. Ezzel hosszabbítva azt az időintervallumot, amíg a kifolyó eldugulna. Fontos, hogy a készülék minden kikapcsoláskor öblítsen, ezért a készülék normál kikapcsolási módját alkalmazza. Ne alkalmazza az áramtalanítást (pl. kihúzva a tápkábelt), mert ezzel nem történik meg az említett öblítés. Azonban ez az öblítés sem tudja teljesen eltávolítani a lerakódásokat. Nem minden kávé tartalmaz egyformán ilyen dugulást okozó anyagokat (olajok és zsírok). Egyes kávékeverékek többet, mások kevesebbet. Ezért egyeseknél a kritikus kirakodási szint (dugulás) előbb, más típusoknál később következik be. Az ilyen hibaelhárítás, mivel takarítási művelet és a hiba (a lerakódás nem a gyártás folyamán került a rendszerbe) a felhasznált nyersanyagtól függően következik be, nem tartozik a garanciális hibák körébe. Az ilyen dugulások elhárítását a szervizek fizetős javítás keretein belül végzik, még garancia időn belül is.

További kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot a szerviz@saeco.hu e-mail címen.

7 nyomós érv, ami melletünk szól!

Nem számít honnan jössz, segítünk!

Országos lefedettségű kávéfőzőgép szerviz hálózattal rendelkezünk, ahol minősített szakemberek várnak Téged!


Gyári alkatrészt kapsz a kávégépedbe

Kizárólag gyári alkatrészekkel dolgozunk, így nem kell az utángyártott alkatrészek silányabb minősége miatt aggódnod.


6 hónap garanciát kapsz

Az általunk beszerelt gyári alkatrészekre fél év garanciát vállalunk.


A géped szakértők kezében van

Műszerészeink gyári képzésben, Olaszországban sajátítják el a javítással és a karbantartással kapcsolatos speciális technikai beállításokat és fejlesztéseket.


Modern felszereléssel dolgozunk

Hogy biztosítani tudjuk neked a lehető legprofibb szolgáltatást a legújabb szoftvereket és illesztőprogramokat alkalmazzuk a javítási munkálatok során.


Nálunk a használt géped is értékes

Ha szervizelés helyett mégis új kávégép vásárlása mellett döntes, beszámítjuk használt gépedet az új árába.


Elhivatottak vagyunk

Elsődleges célunk, hogy a Saeco, Saeco-Philips, Gaggia, Handpresso, La Pavoni és Spidem márkájú kávéfőzőgépek tulajdonosa, azaz Te megbízható és minőségi szolgáltatásban részesülj.


Mindig adunk valamit pluszban

Ha ránk bízod a gépedet akkor cserébe állandó akciókat és kedvezményeket biztosítunk Neked!


Akciós ajánlataink

Nincs időd karbantartani a kávégépedet? Mi megcsináljuk helyetted!


Vízkőtelenítjük

Az ideális kávélefolyáshoz szabad utat kell engednünk a víznek, mert ez a kávé alapja.


Kitakarítjuk a központi egységet

Hogy makulátlan, mellékízektől mentes kávét ihass.


Kicseréjük az alaptömítést

így a gép kevesebb vizet enged a tálcába, tehát alig kell majd ürítened a csepptálcát.


kávégép karbantartási akció

Ha ezenkívül más problémát is észlelnénk (igen, átnézzük az egész gépet), akkor a felvesszük Veled a kapcsolatot. További alkatrész igény esetén még ezek árából is engedünk 10%-ot.

Gyári alkatrészekkel dolgozunk, melyekre a beszerelésről számítva 6 hónap garanciát vállalunk! Az akciós karbantartási csomag ára bruttó 8 500 Ft.

Az akció az alábbi háztartási kávégép modellekre érvényes: Saeco Odea Go, Xsmall, Intelia, Incanto, Minuto, Moltio, Syntia, Talea, Lirika és Gaggia Naviglio.

Hívj minket a +36 1 477 70 20-as telefonszámon, vagy írj nekünk a szerviz@saeco.hu címre.