Online megrendelő

Nem működik rendesen a kávéfőződ?


Folyik belőle a víz, hangosan/egyáltalán nem darál, kattog és nem főzi le a kávét vagy villog a LED? Ha a válasz igen, akkor kattints a gombra, mert tudunk segíteni, hogy ismét érezhesd a friss kávéd illatát!

Kattints a megoldáshoz!

Segítünk!


Mivel a célunk az, hogy mihamarabb újra kávézhass, ezért megpróbálunk először távolról segíteni . Ha egyszerűbb a probléma, akkor elmondjuk telefonon vagy megmutatjuk hogyan tudod otthon megoldani . Ha kiderül, hogy nagyobb a gond, akkor segítünk megtalálni a legközelebbi kávégép szervizt.

Hívj bennünket! Kattints az egyszerűbb
problémák böngészéséhez!

Válaszd ki mi a gond a kávéfőződdel!


Nem habosítja a tejet

Szennyeződés kerülhetett a habosító egységbe. A csövet érdemes minden használat után letörölni és hetente egyszer zsíroldóba áztatni.


Nem elég krémes a kávém

A kávé keveréked nem frissenpörkölt vagy az őrlésfinomsága nem megfelelő.


Sok ideig fűt fel és kevés víz jön ki a gőzölő csövön

A készülék elvízkövesedett. A vízkőtelenítést érdemes 3 havonta ismételni, így hosszan megőrizheted kávégéped épségét.


Nehezen vagy egyáltalán nem folyik ki a kávé

Vagy túl sok vagy nagyon finom szemű a kávéőrlemény


Nem tudom kivenni a központi egységet

A központi egység nincs megfelelő pozícióban.


Villog a vízhiányt jelző LED

A gépnek légtelenítésre van szüksége a további működéshez.


Vízkőtelenítést követően még mindig villog a LED

A vízkőtelenítés folyamat nem fejeződött be megfelelően.


Egyik sem a felsoroltak közül

Nem találom a listában az én problémámat!


Mit tegyek?

Nem találod a probléma megoldását?


Böngészd át a gyakran ismételt kérdéseinket, hívj minket vagy hozd be a legközelebbi szervizbe a kávégépedet!

Szeretném felvenni
veletek a kapcsolatot!
Gyakran Ismételt
Kérdések

Lépj velünk kapcsolatba Budapesten!


Központi kávégép szervizünk és átvevőpontunk Budapesten található

Központi szerviz elérhetősége

Cím: 1046 Budapest, Kiss Ernő u. 3/a.
P+P Kereskedőház - II/218.

Telefonszám:
+36 1 477 70 20;
+36 1 477 70 27;
+36 1 477 70 28

E-mail:szerviz@saeco.hu

Nyitvatartás: H-P 8:00-15:30

Szerviz átvevő megszűnt

1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 4-8.

Figyelem!

Átvevőpontunk 2019 január 1-től megszűnt.

Magyarországi partner szervizeink


Szervizelhető kávégépek


Gyakran ismételt kérdések


Melyik márkák azok, melyeket javítunk?

  • Saeco
  • Philips-Saeco
  • Gaggia
  • Lelit
  • Handpresso
  • Sage
  • La Pavoni
  • Spidem
  • Delonghi

Továbbá a kávégépeken kívül foglalkozunk még a Valera és a Polti termékeinek javításával is!


Garancia idő és hosszabbított garancia – Miért kell, egyes hibaelhárításokért fizetni a szervizekben a garancia idő alatt is?

A gyártók és forgalmazók külön garanciajegyet biztosítanak a készülékeikhez. Minden garanciajegynek tartalmaznia kell a garanciavállalás feltételeit. Mint ahogyan a biztosítók is csak bizonyos feltételek mellett fizetnek a biztosítási káresemények után, a kávégép gyártók is (a hatályos jogszabályok figyelembevételével) megszabják, hogy milyen hibák elhárítása tartozik a garanciavállalás körébe.
A garancia a gyárilag beépített hibás alkatrészek kijavítására vonatkozik. A természetes kopásból, rongálásból, vízkővesedésből (kávéfőző gépek és gőztisztítók esetében), karbantartás kimaradásából adódó hibákra nem vonatkozik. Az ilyen hibákból adódó javítások a garancia időn belül sem tartoznak a garanciális hibák közé.
Cégünk minden általa importált készülékekre, háztartási felhasználás mellett maximum 2 év garanciát biztosítunk. Cégek (közületek) számára vásárolt készülékek nem esnek a háztartási felhasználás elbírálása alá, azokra egy év garanciát vállalunk. A termékek értékesítésekor a garancialevélben (Cady-Trade által kiállított saját garanciajegyén) feltüntetjük a vállalási határidőt is. Az abban feltüntetett határidő a mérvadó a garanciális időszak tekintetében.
Az általunk biztosított garancia időn túli, meghosszabbított garancia vásárlás esetén, a javítások költségeit a Vásárlóknak a plusz garanciát értékesítő céggel kell, hogy rendezze, akitől az említett garanciát vásárolta. Azok garanciavállalási feltételeit nem ismerjük.


Karbantartási tippek kávégép központiegységhez

Központi egység kiszedése

Központi egység visszahelyezése

Központi egység tisztítása

Mosogatógépben és oldószerben való tisztítását NEM javasoljuk. Kérjük, hogy használj gyári zsírtalanító tablettát,melyet megvásárolhatsz webáruházunkban!

Központi egység kenése


Miért jelez a zaccfiók telítettségét jelző fény? – Alig van egy-két pogácsa a fiókban, de a készülék mégis jelez, hogy ürítsük a fiókot.

Az automata készülékek zaccfiók telítettségét figyelő rendszerei a zacc számlálásán alapulnak. A készülékek kizárólag bekapcsolt állapotban érzékelik, ha kihúzták a zaccfiókot. Amennyiben a zaccfiók ürítésére a készülék kikapcsolt állapotában kerül sor, azt a rendszer nem érzékeli. Ilyen esetben a készülék memóriájában a kikapcsolás előtti pillanat zaccpogácsa mennyisége rögzül. Ismételt bekapcsoláskor onnan indul a továbbszámlálás. Tehát, lehet hogy a fiók üres, de amikor újra bekapcsolják a készüléket, az ellenőrző rendszer szerint van benne néhány pogácsa. Amikor a számláló eléri a beállított határértéket, a rendszer jelez. A számláló úgy nullázható, hogy a kijelzést követően ürítik a fiókot (kihúzzák a helyéről és legalább 10 másodperc elteltével helyezik vissza). Mindezt csak bekapcsolt készülék állapotban!


Miért kattog a KPE (központi egység) és miért szórja a készülék a kávét?

Az automata készülékek központi egysége egy mechanikus szerkezet, amely a kávé őrleményt pogácsává formálja. Általában a kávébefogadó képessége 8-9,5 gr kávé között mozog. Ezt a kávémennyiséget tudja optimálisra tömöríteni. A mozgó alkatrészek egymáson történő súrlódását kenőanyaggal kell csökkenteni. A jobban súrlódó elemek akadályozzák a szerkezet normális működését. Ilyenkor nem ürül ki teljes egészében az előző kávépogácsa és az új őrleménnyel összességében több kávé kerül a KPE hengerbe, amit nagyobb erőfeszítések árán tud a rendszer tömöríteni. A KPE-t fogaskerék rendszer mozgatja. Ha az akadályoztatva van, átugorhatnak a fogaskerék fogak és ez adja a kattogó hangot. Ez a jelenség a készülék meghibásodáshoz vezet. Amennyiben túl sok őrlemény kerül a hengerbe, a tölcsér alsó széle a felesleget „lehúzza” és a KPE körül szórja szét. Innen a lefőzetlen őrlemény a KPE körül. Úgy tudja elkerülni ezt a jelenséget, ha a kezelési utasítás szerint rendszeresen karbantartja a KPE-t. Elmossa és időnként megkeni a forgalmazónál vásárolható élelmiszeripari kenőanyaggal.


Mikor vízkőtelenítsük a kávéfőzőnket? - Miért nem garanciális hibaelhárítás a vízkőtelenítés?

Hazánkban magas a hálózati víz Ca+ és Mg+ ion tartalma (többek között ezek az ionok adják a vízkeménységet). Ennek eredménye, hogy azon készülékek vízrendszerében, amelyek 60 Co-ra vagy annál magasabb hőfokra melegítik az ilyen vizet, felgyorsul a vízkőkirakodást. Az pedig, előbb vagy utóbb, a rendszer dugulásához vezet. A vízkeménység a földrajzi helyzettel változik, nem egységes érték. Ennek okán nincs egzakt kiindulási érték, ami alapján a készülékek működését vezérlő szoftverek jeleznék, hogy mikor kell vízkőteleníteni egy készüléket. Azok ugyanis nem közvetlenül a rendszeren átfolyó víz keménységét mérik, hanem az átfolyt víz mennyiségéből következtetnek arra, hogy a rendszer vízköves lehet vagy sem. Az automata kávéfőzők esetében a vezérlő szoftver lehetőséget biztosít a felhasznált víz keménységének beállítására. Lágyabb víz esetében több víz átfolyása után jelez a rendszer. Hazánkban ezt a beállítást javasolt a 4 (legkeményebb víz) értékre állítani. A vezérlő szoftverben, az ehhez társított literszám elérése esetén a rendszer jelzést küld a felhasználónak, hogy vízkőtelenítsen. Ez az érték általában 60 liter körül van (a legkeményebb víz beállítása esetén). Logikus, hogy ugyanazon vízmennyiség átfolyása mellett, a magas vízkeménységű vízből sokkal több vízkő rakodik ki, mint a lágyabból. Ezért fontos, hogy a készülék belső vízrendszerébe ne kerüljön magas vízkeménységű víz. A nagyon kemény víz esetében, az említett értékek elérésekor már vastag vízkőréteg képződhet a készülékek vízrendszerén belül, melyet az átmosásos vízkőtelenítési eljárásokkal nem lehet eltávolítani.
Ezt a problémát a gyártók úgy hidalják át, hogy olyan helyeken, ahol a vízkeménysége meghaladja a 15 dH (német keménység) –t vízlágyító használatát javasolják. Ezzel a módszerrel biztosítható, hogy a magas keménységű víz, a lágyítón átfolyva lágyul, a keménységi értéke 10 dH alá esik. Az ilyen víz esetében kb.60 liter víz átfolyása esetén, a rendszeren belül kirakodó vízkőréteg átmosásos vízkőtelenítéssel eltávolítható.
A vízkövesedés ellen igazán hatékonyan úgy védekezhetünk, ha lágyítót is használunk és rendszeresen vízkőtelenítünk.
Minden kávéfőző gép gyártó a kezelési utasításaiban kihangsúlyozza, hogy a vízkövesedésből adódó hibák nem tartoznak a garanciális hibák közé. A vízkő ugyanis nem kerül beépítésre a készülékbe a gyártás folyamán. Az kizárólag a használat során, utólag kerülhet a rendszerbe. Lágyabb vizes területeken később, kemény vizes környezetben hamarabb.


Ha a szervizben elvégezték a vízkőtelenítést, miért jelez ki rövid használat után a készülék, hogy vízkőtelenítsük?

A szervizben a látható vízkőlerakódásokból és az esetlege rendszeren belüli dugulásokból diagnosztizálják az elvízkövesedést. A vízkő látható nyomokat hagy a víztartályban, közvetlenül alatta, a KPE körül és vízrendszeri dugulást okoz. Ilyen állapotban függetlenül attól, hogy a készülék jelzi a vízkőtelenítés szükségességét vagy sem, a technikusok elvégzik a vízkőtelenítést. Nem a figyelmeztető jelzés alapján, hanem a fellépő hiba elhárítása okán. Ilyenkor az automatikus üzenetet nem megvárva végzik a vízkőtelenítést. Az üzenet viszont csak akkor nullázható (indítható újra a számláló), ha a kijelzés megtörtént. Ez azt eredményezi, hogy a szervizben elvégzett hibaelhárítás (vízkőtelenítés) ellenére, néhány liter víz átfolyását követően (pl. otthoni használat) megjelenik a figyelmeztető üzenet. Ilyen esetben, vagy vízkőoldóval vagy anélkül, le kell futtatni egy vízkőtelenítési ciklust és így nullázhatják a számlálót. Azt hogy a szerviz elvégezte-e a vízkőtelenítést, maga a működő készülék tanúskodik.


Csak az egyik kifolyón folyik ki a kávéital. Miért?

A kávéban található olajok és zsírok a kifolyásuk környezetében nyomokat hagynak. Az említett anyagok kirakodnak és idővel felgyülemlenek az érintett felületeken. Ezzel akár dugulást is okoznak a kifolyónyílásban. Az automata készülékek bekapcsoláskor és a kikapcsoláskor is (ha működésük közben kávét is készítettek, nem csak forró vizet adagoltak teakészítéshez) kiöblítik a fejet. Átengednek rajta egy öblítő forró víz mennyiséget. Ezzel hosszabbítva azt az időintervallumot, amíg a kifolyó eldugulna. Fontos, hogy a készülék minden kikapcsoláskor öblítsen, ezért a készülék normál kikapcsolási módját alkalmazza. Ne alkalmazza az áramtalanítást (pl. kihúzva a tápkábelt), mert ezzel nem történik meg az említett öblítés. Azonban ez az öblítés sem tudja teljesen eltávolítani a lerakódásokat. Nem minden kávé tartalmaz egyformán ilyen dugulást okozó anyagokat (olajok és zsírok). Egyes kávékeverékek többet, mások kevesebbet. Ezért egyeseknél a kritikus kirakodási szint (dugulás) előbb, más típusoknál később következik be. Az ilyen hibaelhárítás, mivel takarítási művelet és a hiba (a lerakódás nem a gyártás folyamán került a rendszerbe) a felhasznált nyersanyagtól függően következik be, nem tartozik a garanciális hibák körébe. Az ilyen dugulások elhárítását a szervizek fizetős javítás keretein belül végzik, még garancia időn belül is.

További kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot a szerviz@saeco.hu e-mail címen.

7 nyomós érv, ami melletünk szól!

Nem számít honnan jössz, segítünk!

Országos lefedettségű kávéfőzőgép szerviz hálózattal rendelkezünk, ahol minősített szakemberek várnak Téged!


Gyári alkatrészt kapsz a kávégépedbe

Kizárólag gyári alkatrészekkel dolgozunk, így nem kell az utángyártott alkatrészek silányabb minősége miatt aggódnod.


6 hónap garanciát kapsz

Az általunk beszerelt gyári alkatrészekre fél év garanciát vállalunk.


A géped szakértők kezében van

Műszerészeink gyári képzésben, Olaszországban sajátítják el a javítással és a karbantartással kapcsolatos speciális technikai beállításokat és fejlesztéseket.


Modern felszereléssel dolgozunk

Hogy biztosítani tudjuk neked a lehető legprofibb szolgáltatást a legújabb szoftvereket és illesztőprogramokat alkalmazzuk a javítási munkálatok során.


Nálunk a használt géped is értékes

Ha szervizelés helyett mégis új kávégép vásárlása mellett döntes, beszámítjuk használt gépedet az új árába.


Elhivatottak vagyunk

Elsődleges célunk, hogy a Saeco, Saeco-Philips, Gaggia, Handpresso, La Pavoni és Spidem márkájú kávéfőzőgépek tulajdonosa, azaz Te megbízható és minőségi szolgáltatásban részesülj.


Mindig adunk valamit pluszban

Ha ránk bízod a gépedet akkor cserébe állandó akciókat és kedvezményeket biztosítunk Neked!


Akciós ajánlataink

Nincs időd karbantartani a kávégépedet? Mi megcsináljuk helyetted!


Vízkőtelenítjük

Az ideális kávélefolyáshoz szabad utat kell engednünk a víznek, mert ez a kávé alapja.


Kitakarítjuk a központi egységet

Hogy makulátlan, mellékízektől mentes kávét ihass.


Kicseréjük az alaptömítést

így a gép kevesebb vizet enged a tálcába, tehát alig kell majd ürítened a csepptálcát.


kávégép karbantartási akció

Ha ezenkívül más problémát is észlelnénk (igen, átnézzük az egész gépet), akkor a felvesszük Veled a kapcsolatot. További alkatrész igény esetén még ezek árából is engedünk 10%-ot.

Gyári alkatrészekkel dolgozunk, melyekre a beszerelésről számítva 6 hónap garanciát vállalunk! Az akciós karbantartási csomag ára bruttó 8 500 Ft.

Az akció az alábbi háztartási kávégép modellekre érvényes: Saeco Odea Go, Xsmall, Intelia, Incanto, Minuto, Moltio, Syntia, Talea, Lirika és Gaggia Naviglio.

Hívj minket a +36 1 477 70 20-as telefonszámon, vagy írj nekünk a szerviz@saeco.hu címre.